Om längtan, drömmar och tid som inte vill räcka till...

Jag har semester. Kan ni tänka er det? Semester.

Jag sitter i en liten stuga vid vatten, med dåligt väder och uselt internet och har inget att göra. Mer än att drömma och längta efter att få sätta mig och pilla ihop nya smycken igen. Jag drömmer om hur de ska se ut, hur de ska kännas och hur jag ska lyckas sälja dem för att ha råd att göra ännu fler. Smycken. Och drömmar.

Den här bloggen blir i stort sett aldrig uppdaterad, främst för att den känns så opersonlig och tråkig. Samtidigt så längtar jag tillbaka till den förra bloggen som jag hade.

Nu blir det i alla fall till att sätta sig och plocka ihop en ny kundvagn med pärlor, som ska få bli smycken och drömmar när jag kommer hem igen.

Inspiration?
ICE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0